Wij kunnen u vanaf € 25,00 zonder bijkomende verzend-/bezorgkosten leveren, ofwel betekent dat dan de prijzen inclusief bezorgkosten zijn, wat andere webshop aanbieders dus in de regel als ‘gratis’ aanmerken.

Voor bestellingen met een waarde onder € 25,00 brengen wij u wel de opslag voor deze bijkomende verzend- / bezorgkosten in rekening tegen de speciale porti tarieven, die u in onze rubriek Verzendkosten kunt lezen.

Bestelling plaatsen in 6 duidelijke stappen

Bestellen gaat in 6 duidelijke stappen en is snel gepiept

Winkelen & Kiezen  >>  Bestellen + Bezorgkeuze & Controleren:

1.  Product selecteren uit de shop

2. Winkelmandje (kies aantal + kies bezorgwijze)

3. Inloggen (bestaande klant) of Account aanmaken

4. Adresgegevens

Betalen & Afronden:

5. Betalingswijze kiezen

6. Overzicht en Betaling afronden

U heeft in de Winkel een product uitgezocht, en op ( i ) geklikt om de product info te bekijken en kunnen zien of het product op voorraad is voor directe levering.

1 : de bestel eenheid van het product, bijv. 1 stk, of  6 stuks in een omdoos, vind u onder ‘SPECIFICATIES

op de Product Pagina;

u heeft een keuze gemaakt hoeveel van het product te willen bestellen en selecteert het gewenste aantal (1, enz.) ;

 

2.  klik daarna op de oranje button ‘toevoegen aan winkelwagen

 

Er verschijnt dan automatisch op uw scherm “succesvol toegevoegd aan uw winkelwagen”,

U bent nog steeds op de Product Pagina;

of

U kunt nu “Terug naar winkel” om naar andere producten te kijken

of

U wilt nog even een keer de huidige tussenstand van uw winkelwagen overzichtelijk nazien?

Klik dan op ‘Bekijk winkelwagen’

 

U kunt hier altijd nog uw bestelhoeveelheid verhogen, verlagen e/o verwijderen (aantal 0) en

Klik dan op op de witte button “Winkelwagen bijwerken

Er verschijnt dan automatisch op uw scherm “uw winkelwagen bijgewerkt”;  

 

Vervolgens heeft u 2 keuze mogelijkheden:

of  

u wilt verder te winkelen om andere artikelen aan uw winkelmandje toe te kunnen voegen?

Klik dan op “Terug naar Winkel

of

eenmaal naar tevredenheid uit gewinkeld, dan kunt u overgaan tot afronden en betalen.

Klik dan op “Nu afrekenen”

Attentie:  Onze ervaring leert, dat als u met een VPN-Verbinding in onze webshop wilt afrekenen, dit voor problemen kan zorgen. We adviseren u dan via een andere verbinding uw bestelling op onze site te plaatsen.

TIP: Waar u ook op onze site bent, u ziet altijd rechts boven in het scherm in het hoofdmenu ‘Winkelwagen’.

Met één klik op “Winkelwagen“  ziet u eenvoudig uw totaal besteloverzicht van alle artikelen met foto’s!

U ziet hier ook weer 2 keuze mogelijkheden:

of

Klik op ‘Bekijk winkelwagen’ : Geen verrassingen achteraf: U wilt hier nog even uw complete boodschappenlijst met eventuele verzend-/bezorgkosten en het totaalbedrag (incl. BTW) nazien?

of

Klik op “nu afrekenen” (i.p.v. ‘verder naar bestellen’) : U bent naar tevredenheid uit gewinkeld, en wilt overgaan tot betalen en afronden van uw bestelling.

Nadat u op “Nu afrekenen” heeft geklikt,  komt u in het volgende menu Afrekenen, en volg stap 3

U bent al Greenheatklant, of Nieuw?

 

Als u al een eigen Greenheat–Account heeft, logt u in met uw gebruikersnaam of e-mail adres en eigen wachtwoord, en kunt u snel aan de slag;

of

U bent nieuw? Als u één keer de moeite wilt nemen, maak dan uw eigen Greenheat–Account hier aan.

We zijn strikt met privacy en doen niets met uw gegevens! Als u geregistreerd bent als klant heeft dat voordelen voor u,

maar weet, dat u er geen hoeft te hebben om de bestelling af te ronden. Registreren kan altijd later op een voor u geschikt moment.  De keuze is geheel aan u.

U bent nieuw en heeft nog geen tijd om een Greenheat–Account aan te maken?

Wij willen uw bestelling graag op uw gewenste adres bezorgen. Dan hebben we alsjeblieft wel enkele basisgegevens nodig van u.

Vul dan uw persoons- en adresgegevens in onder ‘Factuur adres’. Indien u de bestelling op een ander adres bezorgd wilt hebben kunt u onder de factuuradres gegevens een ander bezorgadres invullen.;

Allereerst vind u nogmaals de button ‘Verder Winkelen’ , mocht u onverhoopt een product vergeten zijn en willen terugkeren naar onze webshop.

U bent nu klaar, ziet tot slot nog één keer uw complete bestelling getotaliseerd en klikt op de oranje button ‘Nu afrekenen’
Alle betaling gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving en alle financiële transacties worden afgehandeld door Sisow Payment Innovations.

Attentie:  Onze ervaring leert, dat als u met een VPN-Verbinding in onze webshop wilt afrekenen, dit voor problemen kan zorgen. We adviseren u dan via een andere verbinding uw bestelling op onze site te plaatsen.

Voor meer informatie over betalingen verwijzen wij u graag door naar onze Betalen-pagina.

Wij verzoeken u graag nog een keer goed te controleren of
– uw adresgegevens juist zijn
– u de juiste producten besteld heeft
– u het juiste aantal per product besteld heeft
– u de juiste betaalwijze geselecteerd heeft…
Klopt alles? Dan kunt u nu het proces afsluiten door af te rekenen, ons in de gelegenheid te stellen om uw bestelling te verwerken en de levering naar het door u opgegeven adres af te handelen.

wij, Greenheat bedanken u voor het gestelde vertrouwen om deze bestelling voor u ten uitvoer te mogen brengen, en wensen u veel plezier met deze producten!

Overige informatie

U bent nog geen reseller van ons? ; Wanneer u zakelijk een reseller wilt worden, vragen wij u om een e-mail te sturen naar info@greenheat.nl met uw specifieke aanvraag . Wij zullen dan contact met u opnemen.

Postadres:
VF Compagnie BV, afd. Affiliates
Koninginneweg 11
1217 KP Hilversum

U bent nog geen klant van ons? ; Wanneer u zakelijk een bestelling wilt plaatsen, vragen wij u om een e-mail te sturen naar info@greenheat.nl met uw specifieke aanvraag . Wij zullen dan contact met u opnemen, om u een passende offerte te kunnen uitbrengen.

Postadres:
VF Compagnie BV, afd. Affiliates
Koninginneweg 11
1217 KP Hilversum

Bestelling wijzigen of annuleren

Als uw bestelling voorradig is, wordt het in principe dezelfde dag nog verwerkt en naar u verzonden.
Nieuwe pakket bestellingen worden elke 15 minuten verwerkt en gaan direct naar ons sorteercentrum in de order afhandeling om te worden ingepakt en kunnen niet meer worden gewijzigd.

We kunnen op verzoek altijd vrijblijvend proberen een correctie van de bestelling aangepast te krijgen, maar dat lukt niet standaard in alle gevallen. Geef uw gewijzigde bestelling door: per e-mail vóór 14.00 uur aan klantenservice@greenheat.nl > Vergeet daarbij uw Order-Nr. niet te vermelden alsjeblieft.

Attentie bij een annulering van een pakket bestelling : Komt uw annulering pas na 16.00 uur binnen, kunnen wij het verzendproces dezelfde dag niet meer stoppen en is uw bestelling dus (helaas) naar u onderweg!

Als uw bestelling voorradig is, wordt het dezelfde dag nog verwerkt en naar u verzonden.
Attentie bij een annulering: Komt uw annulering pas na 16.00 uur binnen, kunnen wij het verzendproces dezelfde dag niet meer stoppen en is uw bestelling dus (helaas) naar u onderweg!

Als wij uw annulering te laat ontvangen & de bestelling is dus onderweg;

A./ kunt u ervoor kiezen om uw bestelling ‘actief te weigeren’; als de postbode bij u langskomt accepteert u het pakket niet. Wij krijgen het pakket dan van de postbezorger retour ; we verwijzen u naar onze rubriek Garantie en retourneren

Overigens u heeft bij ons nog een 14 dagen zicht termijn na ontvangst van uw bestelling.

B./ u heeft het pakket al in ontvangst genomen, maar u wilt het pakket alsnog retour zenden; we verwijzen u naar onze rubriek Garantie en retourneren

Verdere afhandeling:
Nadat het pakket retour is gekomen in ons sorteercentrum en administratief is verwerkt;
wordt uw betaling binnen uiterlijk 3 – 5 werkdagen weer bijgeschreven op hetzelfde bank rekening-nr. als waarvan u uw betaling heeft gedaan.
Voor meer informatie verwijzen we naar het hoofdmenu onder onze pagina Garantie en retourneren

Uw Greenheat account aanmaken, gemakkelijk in 3 stappen

Uw eigen Greenheat-account aanmaken is geheel vrijblijvend aan u. Als u dit wel doet, bied dit aardig wat voordelen voor u, t.w.
– bij een toekomstige vervolg bestelling hoeft u niet opnieuw uw gegevens in te vullen
– u heeft altijd een overzicht van uw openstaande bestellingen
– u kunt zelf uw contactgegevens wijzigen
– u kunt overzichtelijk uw facturen nazien en naar behoefte zelf downloaden

1. Klik op de knop ‘Registreren’ rechts bovenaan de pagina in het hoofdmenu
2. Vul uw eigen gebruikersnaam, uw e-mail adres, uw eigen zelf te verzinnen wachtwoord in
3. Klik op de knop ‘Mijn Greenheat account nu aanmaken …., en u bent klaar en heeft u uw eigen account

Nu kunt u in het hoofdmenu rechtsboven in uw scherm altijd direct snel inloggen. U kunt met uw inloggegevens altijd uw eigen Greenheat-account bijwerken, zoals factuur- en bezorgadres. Eventuele wijziging van uw bank rekening nummer kunt u alleen zelf bijwerken. Vanwege rechtsgeldigheid mag dit niet per telefoon

Greenheat-Wachtwoord vergeten? …Oops, maar geen paniek

1. Klik rechts boven in uw scherm in het hoofdmenu op de knop ‘inloggen’
2. In de pop-up verschijnt de link ‘Wachtwoord vergeten?’
3. Klik hierop, vul uw e-mail adres of gebruikersnaam in en druk op de oranje knop ‘Wachtwoord opnieuw
instellen’
4. Wij sturen u vervolgens binnen een enkele minuten een e-mail, waarmee u uw nieuwe wachtwoord kunt ingeven.
1. Gebruik 8 tekens of meer in uw wachtwoord
2. Gebruik een combinatie van hoofdletters, kleine letters, cijfers en speciale tekens
3. Gebruik verschillende wachtwoorden per website of account
4. Vermijd wachtwoorden die makkelijk te raden zijn, zoals uw naam of uw geboortedatum
5. Wijzig uw wachtwoord per website of account op gezette tijden, bijv. 4 x per jaar en noteer ze desnoods apart op een hard copy (schrift, notitieboek, etc.)